Casestudies
SingleHop komt dichter bij zijn Europese klanten
Ongeveer 40 procent van de ongeveer 5.000 klanten van SingleHop bevindt zich buiten Noord-Amerika. Toen SingleHop besefte dat een aanzienlijk deel van hen graag gebruikers van infrastructuur in Europa wilde bedienen, besloot SingleHop zijn drie Amerikaanse datacenters aan te vullen met een Europese aanwezigheid.
Interxion biedt zelf geen cloud- of hostingdiensten aan, dus ze concurreren niet met ons. Toch begrijpen ze ons bedrijf en delen ze onze visie op de manier waarop de cloudmarkt zich ontwikkelt.
~
Dan Ushman , Mede-oprichter en CMO, SingleHop
SingleHop-klanten konden profiteren van cloudgebaseerde infrastructuurdiensten die consistent werden geleverd vanuit Amerikaanse en Europese vestigingen. Na uitgebreid onderzoek koos SingleHop Amsterdam als Europese locatie en Interxion als datacenterpartner.
Lees de casestudy om erachter te komen waarom Interxion de beste match was en hoe SingleHop dankzij hun samenwerking nu betere connectiviteit kan bieden met delen van Azië, het Midden-Oosten en Afrika.
*Deze inhoud is oorspronkelijk gepubliceerd door Interxion - A Digital Realty Company.