Servecentric maakt gebruik van PlatformDIGITAL®
Via PlatformDIGITAL® heeft Interxion ons in staat gesteld de kritieke data-infrastructuur van onze klanten te hosten, waardoor we ons kunnen concentreren op het ondersteunen en begeleiden van onze klanten door het digitale transformatieproces. Interxion biedt ons de flexibiliteit en flexibiliteit om mee te schalen met onze klanten, wat vooral van cruciaal belang was met het uitbreken van COVID-19.
Al meer dan 18 jaar levert Servecentric een reeks flexibele, volledig beheerde cloud-, colocatie- en connectiviteitsdiensten aan klanten over de hele wereld, waardoor ze zich kunnen concentreren op het verbeteren van de bedrijfsprestaties. COVID-19 heeft echter gevolgen gehad voor bedrijven van elke omvang over de hele wereld en heeft de betekenis van 'business as usual' fundamenteel geherdefinieerd.
Aangespoord door de effecten van de wereldwijde pandemie hadden de klanten van Servecentric hun zoektocht naar nieuwe, efficiëntere manieren van werken versneld en zich tot Servecentric gewend om de oplossingen en deskundige begeleiding te bieden die deze nieuwe werkmodellen mogelijk zouden maken.
Om aan deze nieuwe eisen te voldoen en zijn diensten snel en efficiënt in te zetten, moest Servecentric extra capaciteit toevoegen aan het datacenter van Interxion in Blanchardstown, waardoor het tegelijkertijd zijn cloud- en colocatiecapaciteiten kon opschalen.
Lees de casestudy en ontdek hoe Interxion nauw samenwerkte met het Servecentric-team om een oplossing op maat te ontwikkelen, gebouwd op PlatformDIGITAL®, waarmee het bedrijf niet alleen tegemoet kon komen aan de veranderende behoeften van zijn klanten en zijn diensten op korte termijn kon inzetten, maar Servecentric ook de vermogen om zich aan te passen naarmate die behoeften groeien en evolueren in de toekomst.
*Deze inhoud is oorspronkelijk gepubliceerd door Interxion: A Digital Realty Company.