search
close-icon
Datacenters
PlatformDIGITAL®
Partners
Expertise & Resources
Over Ons
Language
Login
Neem contact met ons op
banner
Casestudies

Verhoogde connectiviteit verbetert de Multiscreen-ervaring voor Klant van de ASSU 2000 Group

Als toonaangevende verzekeringsmakelaar in Frankrijk bedient de ASSU 2000 Group meer dan 320.000 klanten voor dagelijkse verzekeringsbehoeften, variërend van auto, gezondheid, huis en meer. Die klanten gaan steeds vaker online en naar mobiele apps om verzekeringen af ​​te sluiten, en ze hebben hoge verwachtingen van de mobiele klantervaring. Om aan die verwachtingen te voldoen, heeft de ASSU 2000 Group stappen ondernomen om de IT-flexibiliteit en connectiviteit te verbeteren die een betere klantervaring ondersteunen.

We kozen voor Interxion Paris omdat alle operators waarmee we wilden werken er al waren. Het is alsof we allemaal in hetzelfde team zitten.

~
Yann Danou, directeur , Directeur Informatiesystemen, ASSU 2000 Group

Als toonaangevende verzekeringsmakelaar in Frankrijk bedient de ASSU 2000 Group meer dan 320.000 klanten voor dagelijkse verzekeringsbehoeften, variërend van auto, gezondheid, huis en meer. Die klanten gaan steeds vaker online en naar mobiele apps om verzekeringen af ​​te sluiten, en ze hebben hoge verwachtingen van de mobiele klantervaring. Om aan die verwachtingen te voldoen, heeft de ASSU 2000 Group stappen ondernomen om de IT-flexibiliteit en connectiviteit te verbeteren die een betere klantervaring ondersteunen.

Lees de casestudy om te ontdekken hoe de samenwerking met Interxion ervoor zorgt dat de applicaties van ASSU 2000 draaiende blijven, hun klantgegevens privé blijven en hun groeimogelijkheden steeds groter worden.

*Deze inhoud is oorspronkelijk gepubliceerd door Interxion - A Digital Realty Company.

Tags