search
close-icon
Datacenters
PlatformDIGITAL®
Partners
Expertise & Resources
Over Ons
Language
Login
Neem contact met ons op
banner
Artikel

Bedrijven en data samenbrengen: een opgefrist merk voor Digital Realty

Amanda Sehmar, directeur Global Brand Strategy and Communication
9 november 2022
Naarmate onze digitale economie groeit en evolueert, nemen ook onze ervaringen en interacties met gegevens toe

Een datacenter is meer geworden dan een plaats waar gegevens worden opgeslagen - het is een ontmoetingsplaats waar bedrijven samenkomen en verbonden gegevensgemeenschappen vormen, de basis die onze wereld van vandaag aandrijft. Met ons nieuwe merk en onze nieuwe identiteit onderstrepen we de kern van Digital Realty: een wereldwijd merk met lokale expertise, klaar om de behoeften van onze wereldwijde klanten vandaag en in de toekomst te ondersteunen.

We hebben ernaar gestreefd pioniers van de industrie te zijn om te voorspellen, vooruitgang te boeken en ons aan te passen aan de technologische wereld, meest recentelijk het belang van gegevens onderzocht en hoe het een cruciaal zakelijk onderwerp over de hele wereld aan het worden is. Als klantgericht bedrijf maakt het deel uit van ons DNA om de veilige en open ontmoetingsplaats te zijn voor alle bedrijven, technologieën en gegevens, in alle soorten en maten, uit alle soorten industrieën, om samen te komen. Een vertrouwde en beschermde plek waar bedrijven samenwerken en innoveren rond data.

We hebben onze klanten altijd ondersteund bij het evolueren naar de digitaal onderlegde bedrijven en merken die ze nu zijn. Nu is het onze tijd om ons merk met hen te ontwikkelen.

De data-ontmoetingsplaats

We zien een verschuiving in de prioriteiten van onze klanten, terwijl de digitalisering van de wereld doorgaat. De hoeveelheid data die tegenwoordig in de wereld wordt gecreëerd, blijft groeien, grotendeels gedreven door datazwaartekracht. Volgens onze Data Gravity Index DGx™, die de intensiteit van de groei van bedrijfsgegevens voor Global 2000-ondernemingen meet, kwantificeert en voorspelt, zullen bedrijven tegen 2024 gegevens creëren met een snelheid van 1,4 miljoen gigabytes per seconde. Het ontsluiten van de gevangen waarde van deze gegevens is een topprioriteit voor ondernemingen van elke omvang: gegevens vormen tenslotte de basis van intelligentie, en intelligentie helpt onze wereld op gedurfde nieuwe manieren vooruit te helpen, van het helpen aanpakken van de klimaatcrisis tot de ontwikkeling van levensreddende vaccins.

Deze verschuiving vereist een aanpak die zowel wereldwijd als lokaal is, een wereldwijd platform waarop klanten kunnen inzetten waar ze dat nodig hebben, met lokale expertise ter plaatse. Met PlatformDIGITAL®, ons wereldwijde datacenterplatform, bieden we onze klanten een veilige ontmoetingsplaats voor hun data, waar data wordt uitgewisseld, geoptimaliseerd, verbonden en gecontroleerd op zowel lokaal als steeds vaker mondiaal niveau. Hier hebben klanten toegang tot de verbonden datagemeenschappen die voor hen belangrijk zijn, kunnen ze hun digitale transformatietraject voortzetten en wereldwijd uitbreiden in een voetafdruk van meer dan 300 datacenters.

Dit was een van de uitgangspunten bij het ontwikkelen van onze nieuwe visuele identiteit. Het nieuwe logo staat voor een ontmoetingsplek waar bedrijven, technologieën en data elkaar ontmoeten. Het vertegenwoordigt een solide en veilige plek die open is en flexibiliteit biedt aan onze klanten: waar ze ook ter wereld moeten zijn, we zijn er voor ze.

De data van vandaag bepalen de innovatie van morgen

Wanneer gegevens worden gegenereerd, wordt deze uitgewisseld via een wereldwijd platform – een ontmoetingsplaats – en komt innovatie tot leven. Denk aan alle technologische vooruitgang die we vandaag de dag genieten en die is ontwikkeld dankzij data: evolutionaire AI, autonoom rijden, robotchirurgie. 'Waar morgen samenkomt' is fundamenteel voor de identiteit van Digital Realty. We zullen blijven investeren in PlatformDIGITAL® om onze klanten te ondersteunen en hen in staat te stellen nieuwe innovaties in nieuwe markten te ontwikkelen.

Klaar voor de toekomst

De nieuwe merkidentiteit van Digital Realty weerspiegelt ons verleden, maar leidt ook tot toekomstige veranderingen. Een meer precieze, gefundeerde en uitgebreide manier om onze voortdurende toewijding aan onze klanten en aan het stimuleren van de toekomst van onze branche te demonstreren.

De wereld blijft veranderen, net zoals onze klanten evolueren. De afhankelijkheid van technologie, data en connectiviteit leidt tot nieuwe, efficiënte manieren om samen te komen. Met een opgefrist merk weerspiegelen we waar Digital Realty voor staat: een plek die veilig en beschermd is, maar toch open en flexibel. Iets dat de samenwerking en partnerschappen vertegenwoordigt die essentieel zijn om onze wereld samen vooruit te helpen - echt een plek waar morgen samenkomt.

Aanvullende bronnen
Lees meer over het nieuwe merk van Digital Realty.
Tags