search
close-icon
Datacenters
PlatformDIGITAL®
Partners
Expertise & Resources
Over Ons
Language
Login
Neem contact met ons op
banner
Analyst Reports

Digital Realty benoemd tot 'leider' in IDC MarketScape: Asia Pacific Datacenter Operations and Management 2023 Vendor Assessment

Organisaties over de hele wereld ervaren de impact van data gravity. Volgens onze Data Gravity Index™ 2.0 zal de regio Azië-Pacific tegen 2025 de grootste incrementele bedrijfsgegevens hebben die zijn gecreëerd en gebruikt. Dit wordt versneld door de snelle groei van de adoptie van kunstmatige intelligentie (AI) door bedrijven.

Als 's werelds meeting place waar bedrijven, technologieën en data samenkomen, biedt Digital Realty een wereldwijd datacenter waarmee klanten de meest complexe hybride IT-uitdagingen kunnen oplossen.

Deze toewijding en focus is door IDC erkend in hun eerste IDC MarketScape: Asia Pacific Datacenter Operations and Management 2023 Vendor Assessment, waarbij Digital Realty wordt genoemd als leider op dit gebied.

IDC-grafiek

"Digital Realty is uitgegroeid tot een leider op de markt in Azië/Pacific door zich aan te passen aan trends als colocatie met high density en door de eerste te zijn die NVIDIA DGX H100-ready datacenters introduceert om geavanceerde AI-workloads mogelijk te maken. Via PlatformDIGITAL™ bieden ze schaalbare en toekomstbestendige infrastructuur voor datagestuurde bedrijven in de regio en over de hele wereld”, aldus William Lee, Research Director en Mikhail Jaura, Research Analyst, Asia/Pacific Datacenter Research, IDC .

We zijn dankbaar voor deze erkenning van IDC MarketScape en blijven ons inzetten om klanten de best passende oplossingen te bieden met ons pakket baanbrekende innovaties rond belangrijke markten in de regio Azië-Pacific. Lees het rapport voor meer informatie over de sterke punten van Digital Realty en waarom het wordt genoemd als leider in Azië-Pacific.

Het leveranciersanalysemodel van IDC MarketScape is ontworpen om een ​​overzicht te geven van de concurrentiepositie van ICT-leveranciers in een bepaalde markt. De onderzoeksmethodologie maakt gebruik van een rigoureuze scoremethodologie, gebaseerd op zowel kwalitatieve als kwantitatieve criteria, die resulteert in een enkele grafische illustratie van de positie van elke leverancier binnen een bepaalde markt. De Capabilities-score meet het product van de leverancier, de go-to-market en het bedrijf op korte termijn. De Strategiescore meet de afstemming van de leveranciersstrategieën op de eisen van de klant over een periode van drie tot vijf jaar. Het marktaandeel van de leverancier wordt weergegeven door de grootte van de pictogrammen.

Download een uittreksel van de IDC MarketScape.

Tags