• Noord- en Zuid-Amerika

      U kunt rekenen op kwaliteit en consistente klantenservice in meer dan 290 datacenters in Noord- en Zuid-Amerika.

    • EMEA

      Maak gebruik van cloud- en carrier-neutrale datacenter-, colocatie- en interconnectieoplossingen in heel Europa en Afrika.

    • Ervaringen van klanten

      • XTREME-D

        Ontdek hoe XTREME-D zijn doelstellingen wist te bereiken en zichzelf heeft gepositioneerd voor verdere groei door samen te werken met Digital Realty en gebruik te maken van PlatformDIGITAL®.

        Verder lezen
      • Telefónica UK

        Zie hoe ze van de PlatformDIGITAL™ datahub gebruik hebben gemaakt om gegevensaggregatie, staging, analyse, streaming en gegevensbeheer te lokaliseren teneinde gegevensuitwisseling te optimaliseren en gegevenscompliantie te behouden.

        Verder lezen
      • Criteo

        Door te kiezen voor samenwerking met een bedrijf als Digital Realty heeft Criteo iemand waarmee ze kunnen werken om ervoor te zorgen dat ze grote stappen kunnen zetten in het bereiken van hun duurzaamheidsdoelstellingen

        Verder lezen
      • Join Digital

        Met een toenemende vraag naar een kant-en-klare ervaring, helpt Join™ zijn klanten om de fysieke en digitale wereld samen te brengen met het essentiële Network-as-a-Service- en IT-as-a-Service-aanbod voor slimme gebouwen en slimme werkplekken.

        Verder lezen
      • AIB

        AIB, Inc., een toonaangevend bedrijf voor gegevensuitwisseling en -beheer dat meer dan 1600 klanten in de automobielindustrie bedient, probeerde hun cloudportfolio te diversifiëren om minder wachttijd, verhoogde beschikbaarheid en een betere beveiligingspositie te realiseren.

        Verder lezen
    • Global Data Insights Survey

      Lees de enquête

    • Investeerderrelaties

      Digital Realty bezit, verwerft, ontwikkelt en exploiteert datacenters. Het bedrijf richt zich op het leveren van datacenter-, colocatie- en interconnectieoplossingen voor binnenlandse en internationale klanten.

    • Investeerderrelaties
    • Directie
    •  
    •  
    •  
Hero GDIS Hub Page

Data is becoming the business agenda

Unlock trapped value through data-first strategies and insights

As data explodes, businesses must adapt to data-first strategies to access trapped value and accommodate challenges like Data Gravity. The Global Data Insights Survey provides insights on what business and technology leaders are thinking, planning, and executing in regards to their business and data.
GDIS Report cover image

The Global Data Insights Survey:
Explore data insights from leading global businesses

The Global Data Insights Survey presents in-depth insights from thousands of business executives globally on the implications and challenges of Data Gravity and provides guidelines for unlocking trapped value.

Access Now
GDIS ebook img v2

How Data Is Becoming the Critical Business Agenda

In this Interactive eBook, CIO* details findings and analysis from the Global Data Insights Survey and identifies the need for data-first strategies in business.

*CIO, a subsidiary of Foundry (formerly IDG), is the #1 resource for Chief Information Officers.

Download Now

GLOBAL DATA INSIGHTS SURVEY – HOW DID WE GET HERE?

Data explosion is happening everywhere – Every country.
Every industry. Every business.

The proliferation of data brings the challenge of Data Gravity, but when companies can access this data, they are also able to access a wealth of opportunities through data-driven insights.

The Global Data Insights Survey tells us

That data-driven insights provide business value through:

  • Customer experience and satisfaction improvement
  • Data and infrastructure location strategy
  • Development of new digital products and services
To compete in the digital era, businesses must collect, control and exchange massive amounts of data while considering more complicating factors – speed, security, cost efficiency and regulatory compliance, namely – than ever before.

As business and technology leaders observe these changes, they are already finding solutions by investing in data-first infrastructure and strategies.

68%
of companies will add new business points of presence in the next two years.

47%
of companies have decentralized their data architecture, bringing data closer to their users.

75%
of companies with 1B+ in revenue are planning or enacting a formal data strategy.

GDIS Tony quote va


“If you organize business around how data is created, aggregated, enriched, and exchanged, then you can see how this new physical and digital world comes together.”

Tony Bishop • Senior Vice President, Enterprise, Platform, and Solutions
GDIS Dave quote va


“Data is ubiquitous, as is the storage and processing that it requires. That ubiquity drives the need for digital transformation by all businesses: large, small, and in between.”

Dave McCrory • Global Head of Insights and Analytics
Read CIO Executive Viewpoint

Are you ready to invest in data-first strategies and unlock trapped value through PlatformDIGITAL®?

“Digital Realty’s PlatformDIGITAL® offers secure and industry-specific compliance, as well as a flexible, high performance multi-cloud interconnect platform located in convenient metro and edge markets.”

—IDC MarketScape: Worldwide Datacenter Colocation and Interconnection Services 2021 Vendor Assessment

Architech afbeelding03 2021 12 17 134537 Architech afbeelding02 2021 12 17 134536 Architech afbeelding01 2021 12 17 134535

Uw digitale implementatie klaarmaken voor de toekomst

Maak contact met een Digital Realty Cloud Certified Solution Architect om u te helpen uw schaalbare groeistrategie te ontwikkelen en uw bedrijf te transformeren.

Neem contact met ons op