Ondersteuning met snelle reacties, technici 24/7 op locatie

Onze Remote Hands-technici vullen de expertise van uw eigen team aan en helpen u bij het vinden van de beste oplossingen.

Diensten ter ondersteuning van uw bedrijf zijn op aanvraag verkrijgbaar en kunnen ook vooraf worden gepland.

Digital Realty Remote Hands-diensten voeren op afstand een breed scala aan beheer- en probleemoplossingstaken uit die uw datacenter operationeel houden.

Bespaar tijd en middelen

  • 24x7 dekking, 365 dagen per jaar
  • Snelle reactietijden voor zowel kantooruren als daarbuiten, afgestemd op uw locatie en specifieke behoeften
  • Continue levering waarmee u zeker bent van ononderbroken bedrijfsactiviteiten
  • Implementatiediensten verkrijgbaar

Login klantenportal

U bent al klant? Log in op de klantenportal of de Marketplace Portal.

Klantenservice voor klantsucces

Het klantenservicecentrum van Digital Realty biedt getrainde technici die uw datacenteractiviteiten 24/7 kunnen ondersteunen op aangewezen locaties over de hele wereld.

VS: +1.877 357 7782
EU: 00800 7711 9500
Australië: +61 383611501
Singapore: +65 65053912
Hongkong: +852 22817502
customersuccess@digitalrealty.com

Diensten op aanvraag en geplande diensten

Veel diensten zijn op aanvraag beschikbaar. Bulkaankopen en abonnementen zijn verkrijgbaar tegen gereduceerde uurtarieven.

Voorbeelden van diensten op aanvraag

  • Eenmalig vervangen van tape: tapes voor back-upsystemen worden op verzoek vervangen
  • Apparatuur in- en uitschakelen: harde of zachte reboots uitvoeren
  • Installeren van patchkabels: patchkabels installeren volgens aanwijzingen van de klant
  • Assisteren bij apparatuur: assisteren bij het transport van grote apparatuur binnen het datacenter
  • KVM-beschikbaarheid: schermuitvoer bieden voor en na opnieuw opstarten

Voorbeelden van geplande diensten

  • Cross Connect-infrastructuur: tijdelijke loopbacks installeren om fysieke mediacontinuïteit vanuit de provider-omgeving naar de overdrachtslocatie van de klant te waarborgen.
  • Apparatuurinventaris: wij kunnen gedetailleerde tekeningen van de racks leveren
  • Implementatie: rack & stack van apparatuur en gestructureerde bekabelingsinstallatie
  • Vooraf geplande evenementondersteuning: ondersteuning op locatie voor onderhoudsperioden en andere geplande evenementen
  • Terugkerende evenementen: plan routine-evenementen zoals dagelijks/wekelijks/maandelijks vervangen van tapes in plaats van telkens een nieuwe serviceaanvraag in te dienen

Download de brochure

Download onze Remote Hands Brochure voor meer informatie.

Neem contact met ons op