Ondersteuning met snelle reacties, technici 24/7 op locatie

Onze Remote Hands-technici vullen de expertise van uw eigen team aan en helpen u bij het vinden van de beste oplossingen.

Diensten ter ondersteuning van uw bedrijf zijn op aanvraag verkrijgbaar en kunnen ook vooraf worden gepland.

De diensten van Digital Realty Data Center Solutions® omvatten Remote Hands Services, die op afstand een breed scala aan beheer- en probleemoplossingstaken uitvoeren om uw bedrijf operationeel te houden.

Bespaar tijd en middelen

  • 24x7 dekking, 365 dagen per jaar
  • Snelle reactietijden voor zowel kantooruren als daarbuiten, afgestemd op uw locatie en specifieke behoeften
  • Continue levering waarmee u zeker bent van ononderbroken bedrijfsactiviteiten
  • Implementatiediensten verkrijgbaar

Login klantenportal

U bent al klant? Log in op de klantenportal of de Marketplace Portal.

Klantenservice voor klantsucces

In klantenservicecentrum van Digital Realty werken getrainde technici die uw datacenteractiviteiten 24/7 kunnen ondersteunen op aangewezen Digital Realty-locaties over de hele wereld.

VS: +1.877 357 7782
EU: 00800 7711 9500
Australië: +61 383611501
Singapore: +65 65053912
Hongkong: +852 22817502
customersuccess@digitalrealty.com

Diensten op aanvraag en geplande diensten

Veel diensten zijn op aanvraag beschikbaar. Bulkaankopen en abonnementen zijn verkrijgbaar tegen gereduceerde uurtarieven.

Voorbeelden van diensten op aanvraag

  • Eenmalig vervangen van tape: tapes voor back-upsystemen worden op verzoek vervangen
  • Apparatuur in- en uitschakelen: harde of zachte reboots uitvoeren
  • Installeren van patchkabels: patchkabels installeren volgens aanwijzingen van de klant
  • Assisteren bij apparatuur: assisteren bij het transport van grote apparatuur binnen het datacenter
  • KVM-beschikbaarheid: schermuitvoer bieden voor en na opnieuw opstarten

Voorbeelden van geplande diensten

  • Cross Connect-infrastructuur: tijdelijke loopbacks installeren om fysieke mediacontinuïteit vanuit de provider-omgeving naar de overdrachtslocatie van de klant te waarborgen.
  • Apparatuurinventaris: wij kunnen gedetailleerde tekeningen van de racks leveren
  • Implementatie: rack & stack van apparatuur en gestructureerde bekabelingsinstallatie
  • Vooraf geplande evenementondersteuning: ondersteuning op locatie voor onderhoudsperioden en andere geplande evenementen
  • Terugkerende evenementen: plan routine-evenementen zoals dagelijks/wekelijks/maandelijks vervangen van tapes in plaats van telkens een nieuwe serviceaanvraag in te dienen

Download de brochure

Download onze Remote Hands Brochure voor meer informatie.

Naar boven
Neem contact met ons op