Ondersteuning met snelle reacties, technici 24/7 op locatie
De Remote Hands-technici van onze datacenters vullen de expertise van uw eigen team aan en helpen u bij het vinden van de beste oplossingen.
Diensten ter ondersteuning van uw bedrijf zijn op aanvraag verkrijgbaar en kunnen ook vooraf worden gepland.
De datacenteroplossingen® van Digital Realty omvatten Data Center Remote Hands Services, die een breed scala aan taken voor beheer en probleemoplossing op afstand uitvoeren om u in de lucht te houden.
:quality(82):sharpen(0.5,0.5,true)/combined%2Fpublic%2Fmisc%2Fsave-time-resources.jpg)
Data Center Remote Hands bespaart u tijd en middelen
- 24x7 dekking, 365 dagen per jaar
- Snelle reactietijden voor zowel kantooruren als daarbuiten, afgestemd op uw locatie en specifieke behoeften
- Continue levering waarmee u zeker bent van ononderbroken bedrijfsactiviteiten
- Implementatiediensten verkrijgbaar
:quality(82):sharpen(0.5,0.5,true)/combined%2Fpublic%2Fmisc%2Fcustomer-portals.jpg)
:quality(82):sharpen(0.5,0.5,true)/combined%2Fpublic%2Fmisc%2Fcustomer-service-success.jpg)
Klantenservice voor klantsucces
In klantenservicecentrum van Digital Realty werken getrainde technici die uw datacenteractiviteiten 24/7 kunnen ondersteunen op aangewezen Digital Realty-locaties over de hele wereld.
VS: +1.877 357 7782
EU: 00800 7711 9500
Australië: +61 383611501
Singapore: +65 65053912
Hongkong: +852 22817502
customersuccess@digitalrealty.com
Diensten op aanvraag en geplande diensten
Veel diensten zijn op aanvraag beschikbaar. Bulkaankopen en abonnementen zijn verkrijgbaar tegen gereduceerde uurtarieven.
Voorbeelden van diensten op aanvraag
- Eenmalig vervangen van tape: tapes voor back-upsystemen worden op verzoek vervangen
- Apparatuur in- en uitschakelen: harde of zachte reboots uitvoeren
- Installeren van patchkabels: patchkabels installeren volgens aanwijzingen van de klant
- Assisteren bij apparatuur: assisteren bij het transport van grote apparatuur binnen het datacenter
- KVM-beschikbaarheid: schermuitvoer bieden voor en na opnieuw opstarten
Voorbeelden van geplande diensten
- Cross Connect-infrastructuur: tijdelijke loopbacks installeren om fysieke mediacontinuïteit vanuit de provider-omgeving naar de overdrachtslocatie van de klant te waarborgen.
- Apparatuurinventaris: wij kunnen gedetailleerde tekeningen van de racks leveren
- Implementatie: rack & stack van apparatuur en gestructureerde bekabelingsinstallatie
- Vooraf geplande evenementondersteuning: ondersteuning op locatie voor onderhoudsperioden en andere geplande evenementen
- Terugkerende evenementen: plan routine-evenementen zoals dagelijks/wekelijks/maandelijks vervangen van tapes in plaats van telkens een nieuwe serviceaanvraag in te dienen
:quality(82):sharpen(0.5,0.5,true)/combined%2Fpublic%2Fmisc%2Fdownload-remote-hands-brochure.jpg)