search
close-icon
Datacenters
PlatformDIGITAL®
Partners
Expertise & Resources
Over Ons
Language
Login
Neem contact met ons op
banner
Artikel

Hoe de datacenterstrategie de Klant beïnvloedt

21 maart 2019

Het opzetten van een uitgebreide, strategische en betrouwbare datacenteromgeving kan uw bedrijf sterker maken. Door digitale transformatie kan uw organisatie wendbaarder en efficiënter worden door technologieën en processen te stroomlijnen. Dus welke invloed heeft dit op uw klanten?

Naast de technische, operationele en financiële voordelen van het stroomlijnen van de infrastructuur - en misschien net zo belangrijk - vormt uw datacenterstrategie de basis voor het leveren van een uitstekende ervaring voor uw eindgebruikers... die uiteindelijk de kern van uw bedrijf vormen.

In de snel veranderende gegevensomgevingen van vandaag, gevoed door de massale creatie, verwerking, interpretatie en levering van gegevens, zijn wendbaarheid en flexibiliteit cruciaal voor succes op de lange termijn. Het kan moeilijk zijn om te voorspellen hoeveel de vraag van uw bedrijf zal groeien in de komende 2, 5 of 10 jaar, dus het is belangrijk om een ​​omgeving op te bouwen waarin uw bedrijf kan opschalen zonder implementaties opnieuw te hoeven ontwerpen.

Hoewel een groot deel van de bedrijven erkent dat digitale transformatie cruciaal is om te overleven en concurrenten te verslaan, heeft slechts 3% een bedrijfsbrede digitale transformatie geïmplementeerd volgens een onderzoek uitgevoerd door SAP. Ze deelden ook dat 70% van de 100 toonaangevende bedrijven aangeven dat ze significante of transformerende waarde zien van de waarde van digitale transformatie in klanttevredenheidsonderzoeken.

Of de belangrijkste doelen van uw organisatie nu het behalen van productiviteits- en operationele doelen zijn, of het stimuleren van meer innovatie, strategieën voor digitale transformatie kunnen een aanzienlijke ROI opleveren. In een onderzoek uitgevoerd door Altimeter is klantervaring de grootste prioriteit voor digitale transformatie voor bedrijven. Het moderniseren van contactpunten met de klantervaring is een prioriteit voor 54% van de ondervraagde bedrijven, en hoewel digitale transformatie een langetermijnstrategie is, zijn er veel manieren om dit aan te pakken. Bijna de helft van de bedrijven geeft prioriteit aan hun investeringen in digitale transformatie, te beginnen met hun IT-infrastructuur.

Lees meer over hoe de klantervaring de modernisering van de IT-infrastructuur heeft beïnvloed, inclusief de evolutie van datacenters.

Tags