September 18, 2018
Rick Moore, directeur Dienstinschakeling

Meer dan 150.000 klanten van Salesforce (SFDC) over de hele wereld faciliteren met Salesforce meer dan 600 miljard interacties per jaar. Dat is veel activiteit, wat niet verbazingwekkend is aangezien Salesforce 's werelds grootste CRM is. Maar al die activiteit kan zich snel vertalen in hoge eisen aan infrastructuur en een miserabele gebruikerservaring.

En met de snelle popularisering van hybride-cloudinfrastructuur is het nooit zo belangrijk geweest om rechtstreeks verbinding te maken met clouddiensten op manieren die de latentie minimaliseren en het schalen versnellen.

U kunt rechtstreeks verbinding maken met Salesforce via Digital Realty Service ExchangeTM voor een aanmerkelijk betere applicatie-ervaring. Door toevoeging van SFDC aan ons dienstenrooster van AWS, Microsoft Azure, Google Cloud Platform, Oracle en Alibaba Cloud bent u een stap dichter bij een gestroomlijnde, ware multi-cloudervaring in onze 15 Service Exchange-metropolen:

U hoeft slechts één fysieke verbinding tot stand te brengen met Service Exchange en u krijgt volledige controle over uw multi-cloudinfrastructuur voor realtime voorzieningen, die waar nodig binnen de portal virtueel kunnen worden beheerd. Verhoog uw snelheid, schaal diensten, bewaak bandbreedtegebruik en meer, allemaal vanaf uw desktop of mobiele telefoon. Er zijn geen andere fysieke verbindingen vereist.

En omdat uw Salesforce-verbinding via Service Exchange wordt gemaakt als een Layer 3-link, nemen we veel van de problemen weg die voorkomen bij gebruikelijke netwerken, waaronder BGP en ASN, en kunt u zich concentreren op uw kernactiviteiten.

Meer informatie over hoe Service Exchange uw hybride- en multi-cloudimplementaties kan verbeteren, vindt u in deze whitepaper.

Neem contact met ons op